cookies-varning

måndag 24 oktober 2011

It's here!!!

En liten glad överraskning så här på måndagsmorgonen: PDF-versionen av IABSM3 låg och skvalpade i inboxen. 107 sidor, 8,8 MB, Andra världskrigs-lycka. Mmmm....

Apropå andra världskriget så gjorde jag klart min KV-2 på söndagskvällen i en frenetisk storm av washer, vädringspulver och dekal-fix. Jag var så inne i det hela att jag inte hann ta några bilder under arbetet, och när jag blev klar var det för mörkt för att få några bra bilder på det färdiga verket. Så ni får ge er till tåls kära läsare och suga på den här tyska instruktionsfilmen så länge.



2 kommentarer:

  1. Snacka om maskinen som gav pansarskräck ett ansikte!

    SvaraRadera
  2. Jag har också börjat njuta av PDF-en. Mycket trevlig!
    Blir kul om vi får se KV-2 in action om några veckor.
    Har för övrigt köpt Plastic Soldier Companys Pz IV pack ned tre vagnar i låddan, så nu har jag Pz IV:or till förbannelse.
    /J

    SvaraRadera

Wayland games

Wayland Games