cookies-varning

söndag 1 maj 2011

Dagens bildgåta

Jag måste säga att Gothcon var ett misstag ur målnings- och spelningssynpunkt. Jag hade fått upp ångan på en hel del projekt och min Platoon Forward-kampanj gick framåt, hö-hö. Men tillbaka från Gothcon får jag liksom börja om från scratch, och förutom lite småpill på lite terräng så har jag inte gjort mycket. Men jag har i alla fall limmat buskar på ökenkullen jag målade innan Gothcon. Sen att hälften av allt flock fastnade på mina fingrar istället är en annan sak...

Nu med strössel.

Men så till saken: Vad är detta?

Är det en fågel? Är det ett plan? Nej, det är Stålmannen... eller kanske inte.
Skicka inte ert svar till mig på ett vykort. Rätt svar belönas med ingenting alls.

3 kommentarer:

  1. Jag har ingen aning, och det är inte ofta. VAd ÄR det?

    SvaraRadera
  2. Det är dålig fokus! Jag vill ju ha en sportslig.

    SvaraRadera
  3. Ok, ny ledtråd kommer i morgon... (förhoppningsvis i fokus den här gången).

    SvaraRadera

Wayland games

Wayland Games